Συντάκτης: Άννα – Τριανταφυλλιά Τσούτσα
Φωτογραφία: Πάτροκλος Στελλάκης

“ Bar and Wine” σημαίνει επιτυχία και ξεχωρίζει εν καιρώ πανδημίας, κοιτώντας μπροστά!

Με το βλέμμα στο άνοιγμα του τουρισμού και στην επανεκκίνηση της εστίασης, ο διάσημος Μichel Rousso μας αποκαλύπτει το καινοτόμο μηχάνημα THRILL, που έρχεται για να ”λύσει τα χέρια” των μονάδων εστίασης, με κεντρικό άξονα την υγειονομική ασφάλεια όλων. Το ”Value for money” αποτελεί τον οδηγό επιλογών της επιχείρησης ”Bar and Wine” και προτεραιότητά της είναι το υψηλό επίπεδο προσφοράς.


Η πανδημία του Κορωνοϊού έχει δημιουργήσει νέες συνθήκες σε όλους του χώρους και στην εστίαση. Ποια είναι η κατάσταση που αντιμετωπίζετε πλέον με τους πελάτες και αν οι αλλαγές αυτές πως επηρεάζουν το έργο σας;

Φυσικά η νέα κατάσταση έχει επηρεάσει πάρα πολύ τη δραστηριότητα στο χώρο της εστίασης και γενικότερα στην HORECA.Υπάρχει αναμφίβολα αναστολή στην προμήθεια υλικών. Επηρεάζει και την επιχείρηση μας που είναι μέρος της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Πιστεύετε ότι υπάρχουν άλλες λύσεις για το πώς θα δραστηριοποιηθεί στο ακέραιο ο κλάδος, με τις ελάχιστες (ει δυνατόν) απώλειες λόγω covid;

Μαγικές λύσεις ΔΕΝ υπάρχουν. Περιμένουμε το τέλος της Πανδημίας.

14 Μαΐου: επανεκκίνηση του τουρισμού. Που προσβλέπετε; Υπάρχουν θετικά σημάδια από τους πελάτες σας;

Η αγορά ειναι μουδιασμένη. Όλοι περιμένουν τις εξελίξεις στην πραγματική αγορά του κλάδου. Κρατήσεις από το εξωτερικό δεν ακούγεται να υπάρχουν, η αγορά θα κινηθεί εαν υπάρχει άφιξη τουριστών.

Κε.Michel Rousso πείτε μας λίγα λόγια για την Bar and Wine. Τι πρεσβεύει για εσάς η εταιρεία; Τι θέλετε να επικοινωνήσετε στο κοινό;

Η εταιρεία μας ιδρύθηκε το 1998, μέσα σε σε μία ανταγωνιστική και δύσκολη αγορά όπως είναι η αγορά του εξοπλισμού HORECA και ανταποκρίθηκε με επιτυχία κατά το δυνατόν καλύτερο τρόπο στο στόχο της. Δηλαδή, να καλύψει τις ανάγκες εκείνες που αποδέκτη έχουν το απαιτητικό κομμάτι της αγοράς που αποζητά την καινοτομία και την ποιότητα κάτι που από την αρχή είχε τεθεί σαν βασική εμπορική φιλοσοφία της.

Με κεντρικό άξονα, πάντοτε, την αγάπη για το ποιοτικό Ελληνικό κρασί, συνεχίζεται η παράδοση να προσφέρουμε στην αγορά αξεσουάρ κρασιού που βοηθούν στην μεγαλύτερη απόλαυση και προώθηση του κρασιού. Παράλληλα η συλλογή μας περιλαμβάνει είδη για το BAR και την Gelateria, εξοπλισμό κουζίνας καθώς και είδη σερβιρίσματος τραπεζιού και Μπουφέ. Παρόλη την οικονομική κρίση που διέρχεται η Ελλάδα πιστεύουμε ακράδαντα ότι θα καταφέρουμε να περάσουμε την δύσκολη συγκυρία και να συνεχίσουμε την παρουσία μας στην αγορά βελτιώνοντας συνέχεια τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Είμαστε πάντοτε πρόθυμοι να συνεργασθούμε και να ακούσουμε τις παρατηρήσεις τόσο των πελατών όσο και των προμηθευτών μας με σκοπό την βελτίωση των επαγγελματικών σχέσεων μας επ’αμοιβαίο συμφέρον.

Είναι ευρέως γνωστό στους κύκλους, ότι εισάγετε αποκλειστικά ένα μηχάνημα που προφυλάσσει τους πελάτες των χώρων εστίασης. Τι ακριβώς είναι και με ποιο τρόπο βοηθάει στο έργο σας;

Η επιχείρηση μας εισάγει και διακινεί το επαναστατικό μηχάνημα ψύξης και αποστείρωσης ποτηριών THRILL.

Απαραίτητο για υγιεινή σε κάθε μονάδα εστίασης και ειδικότερα ΜΠΑΡ. Προστατεύει την πελατεία από COVID 19. Επίσης γίνεται και καλύτερα η παρουσίαση των κοκταιηλς μέσω της δημιουργίας πάγου στο ποτήρι. Η χρήση του Διοξειδίου του άνθρακα παγωνει το ποτήρι -38°C κάθε τύπου και μεγέθους και εξοντώνει τα βακτηρίδια καθιστώντας ασφαλή την χρήση απέναντι στην μόλυνση από τον COVID-19.

Από όταν ξεκίνησατε την καριέρα σας, τι αλλαγές έχετε εντοπίσει στον Michel Rousso ως άνθρωπο και ως επαγγελματία;

Ανέκαθεν ο στόχος μου ήταν και είναι η προώθηση ποιοτικών, καινοτόμων και χρηστικών προϊόντων στην αγορά HORECA. Η αρχή ποιότις σε ανάλογη αξία (value for money) αποτελεί οδηγό των επιλογών της επιχείρησης.

Υπάρχει θεωρείτε κλειδί της επιτυχίας; Αν ναι, ποιο είναι για εσάς; τι είναι αυτό που κρατάει πιστούς τους πελάτες σε ένα επαγγελματία;

Δεν υπάρχει συνταγή. Η συνέπεια και η σωστή επιλογή προϊόντων προς διάθεση κρατά το ενδιαφέρον της αγοράς. Στην επιχειρηματικότητα κανείς δεν δίνει εγγύηση διαχρονικής επιτυχίας. Τύχη, έρευνα και μελέτη της αγοράς σίγουρα αποτελούν βασικές προϋποθέσεις.


”Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν” τονίζει ο Michel Rousso, όσον αφορά στις οικονομικές συνέπειες της πανδημίας στον χώρο της εστίασης.

Ωστόσο η συνέπεια, η έρευνα και η σωστή επιλογή προϊόντων αποτελούν τα κύρια συστατικά της επιτυχίας του ”Bar and Wine”. Και όλα αυτά προοιωνίζουν διαχρονική επιτυχία.