ΝΙΚΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΑΕ: Υψηλές επιδόσεις σε μια χρονιά απαιτήσεων

Ιστορικό υψηλό για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και παρά τις αντιξοότητες που έφερε ο COVID σημείωσε η ΝΙΚΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΑΕ, η οποία κατάφερε μέσα στο 2021 να αυξήσει ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις της.

Τέτοια εποχή πέρσι, τον Ιανουάριο του 2021 ξεκινούσαμε με ένα αίσθημα συγκρατημένης αισιοδοξίας πως, σε σχέση με την εξέλιξη του covid, το έτος θα πήγαινε καλύτερα από το 2020, μια επιτυχημένη χρονιά για την εταιρεία.

Σήμερα, σε απόλυτα νούμερα, ο κύκλος εργασιών για το 2021 της ΝΙΚΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΑΕ έκλεισε στα 7,172εκ €, με την αρχική πρόβλεψη στα 6,5εκ. €, ενώ το 2020 ήταν 5,045εκ €, σημειώνοντας δηλαδή αύξηση +42%.Το σύνολο των φιαλών που διακινήθηκαν το 2021 ήταν 1,295 εκατομμύρια, έναντι 1,035 εκατομμυρίων φιαλών το 2020, ήτοι αύξηση +25%.

Για τη φετινή χρονιά η εταιρεία ευελπιστεί σε μια περαιτέρω αύξηση, με στόχο τα 8 εκ.€ στις πωλήσεις και τις 1,35 εκατομμύρια φιάλες.

Επιτυχία εν μέσω πανδημίας

Για τη Διοίκηση της Εταιρείας, η επιτυχία οφείλεται σε έναν συνδυασμό ενεργειών και την κεφαλαιοποίηση των αξιών της, στην αγορά με τα υψηλής ποιότητας προϊόντα της.  Πολύ σημαντική στάθηκε η εξαιρετική απόδοση των στελεχών της αλλά και η αποτελεσματική συνεργασία με την Τaste Artisans, την εταιρεία που έχει αναλάβει το Marketing και το Merchandising. Μεγάλο ρόλο φυσικά έπαιξαν και οι σχέσεις της με τους ανθρώπους του εμπορίου και του κλάδου της φιλοξενίας και η εμπιστοσύνη και αφοσίωση που συνέχισε να δείχνει το οινόφιλο κοινό στα προϊόντα της.

Το 2021 μπορεί να χαρακτηριστεί ως μία ακόμα «χρονιά πανδημίας». Μετά τον Ιούνιο, η τουριστική αγορά σημείωσε βήματα ανάκαμψης.  Το trend συνεχίστηκε, με αποκορύφωμα τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, συμπαρασύροντας την υπόλοιπη αγορά.  Στις εξαγωγές καταγράφηκε παρόμοια πορεία, η οποία όμως ανακόπηκε τον Νοέμβριο, λόγω των περιορισμών που επιβλήθηκαν σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές.

Χρονιά – Ορόσημο

Το 2021 ήταν επίσης μια χρονιά-ορόσημο για την Ελλάδα και τον ελληνισμό. Θέλοντας να τιμήσουμε τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, το Μαγικό Βουνό Λευκό και Ερυθρό κυκλοφόρησαν με επετειακές ετικέτες, σημειώνοντας ιδιαίτερη ζήτηση για το πρώτο ελληνικό icon-wine. H Εταιρεία, που εδώ και χρόνια επενδύει συστηματικά στο θέμα της αισθητικής ανάδειξης του packaging, δημιούργησε μάλιστα και μία ειδική γραμμή συσκευασιών για να συνοδεύσει τα προϊόντα αυτά. Χαρακτηριστικό είναι ότι από τις 31 Δεκεμβρίου 2021, δεν διακινείται πλέον από το οινοποιείο το Μαγικό Βουνό Λευκό 2020, καθώς εξαντλήθηκαν όλες οι φιάλες.

Οινοτουρισμός

Εδώ και 3 χρόνια η ΝΙΚΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΑΕ, παρά το ότι βρίσκεται σε μια μη-προικοδοτημένη ως προς τον τουρισμό περιοχή, κατάφερε να προσελκύσει ένα μεγάλο κομμάτι επισκεπτών και να στηρίξει δράσεις οινοτουρισμού. Παρά το γεγονός ότι ήταν κλειστό για ξεναγήσεις επί 5 μήνες, το οινοποιείο Château Nico Lazaridi στην Δράμα, είδε την επισκεψιμότητά του το 2021 να αυξάνεται κατά 39% σε σχέση με το 2020.

Επενδύσεις και Μέλλον

Η ΝΙΚΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΑΕ από τις αρχές του 2021 υλοποιεί και ολοκληρώνει επενδυτικά πλάνα στον αγροτικό, τον μεταποιητικό τομέα αλλά και τον οινοτουρισμό, η αξία των οποίων στην διετία 2021-22 αγγίζει το 1,5 εκατομμύριο ευρώ. Μέσα στο επόμενο διάστημα θα κατατεθούν προτάσεις για επενδύσεις συνόλου 3,5 εκατομμυρίων ευρώ, διαμορφώνοντας έτσι το μέσο-μακροπρόθεσμο πλάνο της Εταιρείας.

Προηγούμενο Αναβολή εκδήλωσης «Χριστουγεννιάτικοι Αμπελώνες» στο Kokotos Estate
Επόμενο Έκθεση Κρητικού Κρασιού στο Ηράκλειο 19-21 Φεβρουαρίου 2022

Comments are closed.